IF MATCHU ASKS YOU SOMETHING YOU OBEY

Premium sports gear
Gratis verzending vanaf €40,-
Laagste prijsgarantie
Zo t/m vr voor 21.30 besteld, morgen in huis

IF MATCHU
ASKS YOU SOMETHING
YOU OBEY

1. Een rake campagne

It’s obvious: tons of athletes give us tons of respect. Dat is niet omdat we er belachelijk goed uitzien of extreem sympathiek zijn. Nee. Het is onze liefde voor sport in combinatie met het vermogen om Premium sportmateriaal te produceren. So join us. Be crazy. About sports. Like Koen.

Het werd tijd onze naamsbekendheid te boosten. Hoog tijd. Dus zochten we een uithangbord. We kwamen uit bij Koen. Een energieke sportgek en een energiek sportmerk leek ons een scherpe combinatie.

We dachten hem met een zak geld en een auto van de zaak simpel te overtuigen. ‘Show Koen the money!’ Maar nee, zo makkelijk ging dat niet. Hij was vooral geïnteresseerd in ons verhaal, de producten.

Dus stuurden wij circa dertig sportartikelen richting Amsterdam. Die wilde Koen uitgebreid testen. ‘Geef me twee weken’, zei hij. Drie dagen later stond hij bij ons op de stoep. ‘Count me in!’

2. Sympathie winnen

Zo, Koen binnen. Maar wat nu? Veel foto’s schieten van die markante kop en hem laten roepen hoe fantastisch MATCHU is? Nee, daar zijn we te nuchter voor hier. Dus schoten we veel foto’s van die markante kop terwijl hij onze producten uitgebreid aan het testen is. Beelden liegen niet, spieren liegen niet. Vertellen zoals het is, het echte verhaal. Alleen zo raak je mensen in hoofd & hart.

3. Boosten naamsbekendheid

Als merk moet je laten weten dat je er bent. Althans, dat vertelde het veel te dure reclamebureau ons. Dus lanceerden we Team Viking: een beweging voor een gezond, fit lichaam met Koen in de hoofdrol. ‘Maar hiermee zijn we er nog niet’, riep dat dure reclamemannetje toen. ‘Er moet ook nog een campagne komen (if MATCHU asks you something you obey), een nieuwe huisstijl (frisse kleuren en beeldtaal) en een pay-off (crazy about sports)!’

4. Traffic naar website

Nou. En nu ben je hier, finally! Goed dat je er bent, want daar is het ons om te doen; dat jij weet wat wij te bieden hebben (premium sports gear) en dat je een goed gevoel krijgt over ons (crazy about sports) & onze service (smooth delivery). Want praten is mooi, maar doen is beter!

5. Een goed verhaal

Mensen maken, krijgen dingen voor elkaar. Dat is ons karakter: grenzen verleggen, risico’s nemen. Zit in het bloed.

Zo kennen wij allemaal dat dunne lijntje tussen winst en verlies. Daarom is het raar dat we vooral onze successen vieren. Het maakt ons kwetsbaar voor pijn, tegenslag, verlies.

En dan is er MATCHU. Een merk dat sport leeft en snapt wat er allemaal bij kijken komt. Een merk dat winnen en verliezen niet centraal stelt.

Nee. Bij MATCHU omarmen we de inspanning en het vermogen vol te houden. Uur naar uur. Dag in, dag uit. Wij vieren de opoffering, bij ons staat de strijd centraal: niets meer, niets minder.

6. Leveren

Leveren. Daar draait het om: in het leven, in sport. Want van alles roepen en gelikte plaatjes betekenen niets zonder prestaties. Dus claimen dat wij de beste producten verkopen, is de beste producten verkopen. En een webshop runnen, betekent scherpe levertijden en een soepele retourprocedure. En o ja: we willen niet het onderste uit de kan, staan voor eerlijke prijzen. Want als je gek bent van sport, ben je ook sportief. MATCHU. Crazy about sports.


Behind the scenes


Volg ons via: