Annuleren of retourneren
We hebben de logistiek voor je uitgezocht, en het retourneren kost je slechts €6,50. Een klein bedrag zodat wij jou het gemak kunnen bieden zonder gedoe jouw product terug te sturen. Wij verwachten natuurlijk wel dat het product in dezelfde staat wordt teruggestuurd als dat het is opgestuurd.
Dus, als je denkt dat dit product helemaal bij jou past, maar later van gedachten verandert: maak je geen zorgen. Wij maken het supergemakkelijk voor je om je keuze aan te passen, zonder al te veel gedoe.
Meest gestelde vragen over retourneren
- Welke retourmogelijkheden biedt Matchu Sports?
- Hoe kan ik retourneren?
- Reden van het retour
- Postcode
- Ordernummer
- Track & Trace code
- Geld terug
- ruil het product voor een ander product
- Reparatie van het product
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Wat kost retourneren?
- Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Je kan je retour aanmelden binnen 30 dagen na het ontvangen van je product.
- Na de retouraanmelding heb je nog 14 dagen om je product terug te sturen naar ons.
- Om het aankoopbedrag terug te krijgen moet het product in originele staat en niet beschadigd teruggestuurd worden.
- Nadat wij de producten teruggestuurd hebben gekregen, zullen wij deze eerst beoordelen voordat we overgaan op terugbetaling.
- Mag ik het product thuis uitproberen?
- Zijn er producten die niet geretourneerd kunnen worden?
- Voedingssupplementen.
- Cupping sets.
- (Shake)bekers.
- Liquid chalk.
- Magnesium blok.
- Hoe kan ik mijn retourzending volgen?
1. Retourneren kan je eenvoudig zelf regelen via ons retourportaal tenzij je recht hebt op gratis retourneren. Zorg ervoor dat je de volgende informatie bij de hand hebt zodat je snel door de stappen heen kan:
2. Betaal de retourkosten via de betaallink die je krijgt tijdens het volgen van de stappen in het retourportaal.
3. Lever het pakket af bij het afleverpunt die volgt uit de stappen.
4. Houd je Track & Trace in de gaten, wacht tot wij het product hebben ontvangen en binnen 5 werkdagen krijg jij jouw geld terug.
In de winkel:
1. Neem het product in de originele verpakking mee naar de winkel.
2. We bekijken het probleem en zorgen voor een snelle oplossing. Een oplossing kan zijn:
1. Je hebt een verkeerd/kapot product van ons gekregen. Neem in dit geval contact met ons op via de telefoon of mail.
2. Je brengt de bestelling zelf langs bij ons kantoor.
Als er onderdelen missen of kapot zijn dan kunt u natuurlijk altijd contact opnemen via de telefoon of mail.